Spísali sme vaše najčastejšie dotazy pred objednaním a dodaním tovaru. Vy sa pýtate – my odpovedáme.
SANITINO patrí medzi najväčších predajcov sanitárnej techniky na trhu. Naším cieľom je spokojný zákazník a preto cena výrobku, resp. zľava z odporúčanej MOC, je jedným z predpokladov spokojnosti zákazníka.
Áno, všetky produkty, ktoré máme v ponuke, sú originálne a v najvyššej kvalite.
Svoju objednávku môžete zaplatiť hneď niekoľkými spôsobmi. Je len na vás, či nám zaplatíte bankovým prevodom, platobnou kartou online alebo peniaze zaplatíte šoférovi až pri prevzatí tovaru (na dobierku).
Spolupracujeme so známymi prepravnými službami. Pre balíkovú prepravu využívame prepravné spoločnosti SPS a GLS. Pre paletovú prepravu využívame prepravné spoločnosti TOPTRANS a GEIS.
Bohužiaľ nemáme kapacitu na to, aby sme mali všetky produkty skladom. V prípade, kedy je u tovaru uvedené "Skladom u dodávateľa", očakávajte expedíciu vášho tovaru obvykle do 5 pracovných dní.
Ak si v rámci jednej objednávky objednáte viac druhov tovaru s rôznym termínom dodania, expedujeme celú objednávku naraz v rámci jednej zásielky. Termín dodania sa preto vždy odvíja od tovaru s najdlhšou dobou dodania. O expedícii zásielky vás informujeme e-mailom.
Áno, telefonický kontakt v deň doručenia je štandardnou službou prepravných spoločností, ktoré využívame. V deň doručenia tiež obdržíte e-mail a SMS ohľadne približného času doručenia.
Všetky termíny uvedené u neskladového tovaru sú termíny orientačné uvádzané výrobcom. Presný termín pred vytvorením objednávky bohužiaľ nie sme schopní zistiť vzhľadom k stále sa meniacim skladovým zásobám dodávateľov.
Bohužiaľ, osobný odber nie je možný.
Ak ste registrovaný zákazník, stav svojej objednávky uvidíte po prihlásení sa v sekcii Moje objednávky - Stav objednávky.
Bohužiaľ, zľavové kódy nie je možné vzájomne kombinovať.
Áno, ak ešte nebol tovar expedovaný z nášho skladu. V opačnom prípade už storno nie je možné.
Pre storno objednávky, prosím kontaktujte naše Zákaznícke oddelenie cez e-mail - info@sanitino.sk. Pre identifikáciu objednávky budete potrebovať jej číslo. Preto je najjednoduchšie odpovedať na Potvrdenie objednávky, kde sú všetky potrebné údaje.
Ak tovar nebol expedovaný z nášho skladu, tak áno. Ak bol tovar odovzdaný dopravcovi, môže zákazník kontaktovať prepravnú spoločnosť a dohodnúť sa na zmene adresy či termínu dodania.
Tovar expedujeme z nášho skladu v Hostomiciach nad Bílinou.
Odoberajte
náš newsletter
a my vám ukážeme to najlepšie
do kúpeľne či kuchyne.