Preskočiť na hlavný obsah

Vrátenie a reklamácie

  • 24. 6. 2024

Spísali sme vaše najčastejšie dotazy po dodaní tovaru. Vy sa pýtate – my odpovedáme

Čo najskôr kontaktujte kolegyne z reklamačného oddelenia cez emailovú adresu reklamacie@sanitino.sk. Reklamáciu urýchlite, ak kolegyniam dodáte číslo objednávky a fotografie poškodeného tovaru vrátane všetkých obalov a výplní, v ktorých bol tovar dodaný.

Nevadí, aj to sa občas stáva. Podľa § 7 a nasl. zákona č. 102/2014 Z. z. má spotrebiteľ právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru. A to bez udania dôvodu a bez akejkoľvek sankcie. Podrobnejšie informácie o postupe vrátenia tovaru nájdete v našich obchodných podmienkach.

Reklamáciu je nutné nahlásiť včas, tzn. ihneď po zistení problému. 

Pre nahlásenie reklamácie produktu GROHE využite servis značky GROHE cez https://groheservis.sk

Pre nahlásenie reklamácie produktov ostatných značiek vyplňte reklamačný list a zašlite ho na email: reklamacie@sanitino.sk. Po prijatí reklamácie Vám zašleme potvrdenie o jej prijatí a následne Vás budeme informovať o ďalšom postupe.

Peniaze Vám zašleme späť do 14 dní od prijatia vráteného tovaru.

Bohužiaľ, taký tovar už nemôžeme prijať späť.

Bohužiaľ, vrátenie tovaru po 14dennej lehote už nie je možné.

Záruka na zakúpený tovar je štandardne 2 roky, ak nie je u produktu uvedené inak. Záručnú lehotu nájdete vždy tiež na faktúre.

Poštovné za vrátený tovar hradí vždy odosielateľ (teda zákazník). 

Bohužiaľ nie. Tovar, prosím, vždy vracajte na adresu:
SANITINO s.r.o.,
areál Panattoni Park Teplice South,
Mlýnská 327, 417 52 Hostomice nad Bílinou

Bohužiaľ nie.

Pozáručný servis produktov bohužiaľ nevybavujeme. V prípade pozáručného servisu sa, prosím, obráťte priamo na výrobcu.

hore